کاریزبوم میزبان گردهمایی بزرگ جانبازان و معلولان استان یزد/حضور چشمگیر مردم استان برای گرامیداشت روز جهانی معلولین

🔸به گزارش روابط عمومی موسسه کوثر یزد، صبح جمعه بیست و دوم آذرماه، گردهمایی بزرگ جانبازان و معلولان استان یزد با حضور چشمگیر مردم و خانواده های یزدی و در استقبال جامعه بزرگ جانبازان و معلولان استان در مجتمع فرهنگی تفریحی گردشگری کاریزلند برگزار شد.
🔸حاضرین در این همایش پس از پذیرایی صبحگاهی، مسیر 300 متری مناسب سازی شده ویژه جانبازان و معلولان را در همراهی با تن پوش های عروسکی که اهدا کننده هدایا و جوایز به کودکان بودند، طی و پس از حضور در ایستگاه نقاشی کودکان، ایستگاه مشاوره تخصصی و ایستگاه کارآفرینی، در بازارچه خیریه این همایش حضور یافتند.

🔸سپس خیل عظیم جمعیت با تجمع چندهزار نفری در محل برگزاری جشن بزرگ این گردهمایی، شاهد برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی با اجرای شایسته جانبازان و معلولان بوده و در فضایی شاد و مفرح، شنوای طنین مجید اخشابی خواننده بنام و مطرح کشور بودند.
🔸قرائت قرآن و دکلمه خوانی توسط جامعه معلولین و اجرای سرود و همخوانی گروه ناشنوایان با خواننده از دیگر برنامه هایی بود که مورد استقبال حضار قرار گرفت.
🔸اهدای ده ها جوایز ارزنده از دیگر برنامه های این رویداد عظیم بود.
🔸شایان ذکر است این گردهمایی از طریق شبکه های اجتماعی موسسه کوثر به طور زنده، پخش و در روز های آینده شاهد پخش این آیین توسط صداوسیما مرکز یزد خواهیم بود.

[hm_sliders type=”owl_gall” id=”9140″]