مارکوپولو به مجتمع گردشگری کوثر یزد می آید

توسعه سرمایه گذاری های خصوصی در مجتمع گردشگری کوثر یزد؛ “گروه هتلهای زنجیره ای مارکوپولو” در دیدار با مدیرعامل موسسه بر تداوم طرح سرمایه گذاری خود در مجتمع تفریحی، فرهنگی و گردشگری کاریزلند تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی ، ” غلامرضا پور فلاح” در این نشست با اشاره به شرایط مناسب و مطلوب ایجاد شده در مجتمع گردشگری کاریزلند برای حضور سرمایه گذاران خصوصی، برای مشارکت فعالانه در راستای تامین زیرساختهای لازم برای سرمایه گذاران خصوصی در مجتمع کاریزلند اعلام آمادگی کرد.

مدیرعامل کوثر با اشاره به سابقه روشن “گروه هتلهای زنجیره ای مارکوپولو” به عنوان یکی از معتبر ترین و بزرگترین سرمایه گذاران کشور در عرصه های گردشگری و هتل داری ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک شاهد عقد قرار داد و آغاز فعالیت های این گروه در مجتمع کاریزلند باشیم.

“داوود فرزانه” مدیر عامل شرکت مارکوپولو نیز در این نشست با ابراز خرسندی از همکاری و مشارکت با موسسه کوثر یزد، کاریزلند را یکی از بهترین و مناسب ترین مکانها برای سرمایه گذاری در استان یزد ارزیابی و بر ادامه و گسترش همکاری های دو جانبه تاکید کرد.

در ادامه این نشست در خصوص نحوه و ابعاد مشارکت و طرح سرمایه گذاری “گروه هتلهای زنجیره ای مارکوپولو” در مجتمع گردشگری کاریزلند بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات لازن اتخاذ گردید.

 

 

.

[hm_sliders id=”5617″]