برگزاری اولین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در مجتمع فرهنگی تفریحی توریستی کاریزلند

به گزارش روابط عمومی موسسه کوثر یزد، روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، مدیرکل حوزه استاندار و هیئت رئیسه و اعضای این شورا در مجموعه فرهنگی، تفریحی و توریستی کاریزلند با میزبانی موسسه کوثر یزد برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در این نشست ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد ماه شعبان به اهمیت و تاثیرگذاری روابط عمومی اشاره و بیان کرد: روابط عمومی ها باید تقويت كننده راهبردهای صحيح مدیریتی استان باشند.

دکتر زینی وند ادامه داد: نگاه مدیریت ارشد استان در این مقطع زمانی این است که روابط عمومی ها به جایگاه واقعی خود دست یابند و آن حریّت، رسالت خبری و استقلالشان حفظ شود.

دکتر زینی وند در پایان سخنان خود با بیان اینکه اگر خواستید میزان توانمندی، درک و هوش یک مدیر را در عرصه مدیریتی ای که برعهده اش گذاشته شده مشاهده کنید، باید ببینید چه فردی را برای روابط عمومی انتخاب کرده است و چقدر به حوزه روابط عمومی اهمیت می دهد.

در این نشست مهندس علی صالحی سرپرست روابط عمومی استانداری ضمن خیر مقدم به حاضرین با اشاره به اینکه برنامه‌های نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان برای سال جاری تدوین و به همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ‌شده است، اظهار امیدواری کرد: با انسجام و همدلی، سال جدید سال بالندگی، رشد و تعالی روزافزون روابط عمومی‌های استان باشد.

سرپرست روابط عمومی استانداری ضمن تقدیر از موسسه خیریه کوثر برای همکاری در برگزاری این نشست خاطرنشان کرد: کوثر نماد وحدت و همبستگی مردم قناعت‌پیشه و سخت‌کوش یزد است که با نگاه خیری برای تأمین آب این منطقه از جغرافیای ایران تلاش می‌کنند.

در ادامه مهندس پور فلاح در این نشست ضمن خوشامدگویی با ارائه توضیحاتی در خصوص موسسه کوثر یزد خاطر نشان کرد تمام منابع و درآمدهای این موسسه برای حل موضوع آب هزینه می‌شود و اگر موسسه کوثر به فعالیت اقتصادی‌ای می‌پردازد یک ریال از این درآمدها برای موضوعی به‌غیراز تأمین آب برای استان اختصاص نمی‌یابد.

مدیر عامل موسسه کوثر در ادامه درخصوص مجموعه کاریزلند با اشاره به اهمیت ایجاد فضای سبز در استان کویری یزد اظهار داشت : درختان ریه های تنفسی هر شهر هستند و ما نیز به دنبال افزایش این ریه های تنفسی در مجموعه کاریزلند هستیم به همین منظور حدود 1000 هکتار از 2000 هکتاری که در اختیار ماست فضای سبز ایجاد خواهیم کرد که در آن از منابع آب زیر زمینی و کشاورزی و … استفاده نخواهد شد . در اجرای این طرح از پساب تصفیه خانه فاضلاب یزد استفاده می شود.

همچنین خانم دکتر مهدی زاده مدیر امور اقتصادی و سرمایه گذاری موسسه کوثر با بیان اینکه فرصت های کم نظیر سرمایه گذاری در مجموعه کاریزلند وجود دارد، خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در آگاهی بخشی به جامعه دارند، گفت: در جامعه امروز اخلاق به حلقه مفقوده مناسبت‌های اجتماعی تبدیل‌شده است و در این جامعه روابط عمومی‌ها هستند که می‌توانند با انتشار اخبار صحیح و بر محور اخلاق و صداقت به تنویر افکار عمومی بپردازند و از حاشیه‌سازی‌ها جلوگیری کنند.

همچنین خانم دکتر مهدی زاده با اشاره به خیریه و عام‌المنفعه بودن موسسه کوثر، مردم را صاحبان اصلی این موسسه دانست و از مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌ها و رسانه‌های استان خواست تا عملکرد مدیران موسسه کوثر را در به‌صورت شفاف به اطلاع مردم برسانند.

گفتنی است در این نشست «امیر ترقی نژاد» مدرس دانشگاه به توضیح دو موضوع روابط عمومی و توسعه و مدیریت ارتباطات بحران پرداخت و روابط این دو حوزه را تشریح کرد.

[hm_sliders type=”owl_gall” id=”6341″]