بازدید کارشناسان فضای سبز کوثر از شرکت صنعتی و معدنی چادرملو

به منظور ارزیابی فضای سبز شرکت صنعتی و معدنی چادرملو کارشناسان فضای سبز موسسه از این سایت بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی موسسه کوثر یزد صبح روز یکشنبه 15بهمن تعدادی از کارشناسان فضای سبز مجتمع فرهنگی تفریحی توریستی به همراه مدیر سرمایه گذاری موسسه از عملکرد و سایت فضای سبز معدن چادرملو بازدید کردند.

در این بازدید، “کامران الفت” مشاور و مسئول فضای سبز سایت و یکی از پیشکسوتان برجسته فضای سبز کشور به اولین روزهای کاری خویش در سایت چادرملو و مسائل و مشکلات آن اشاره کرد و گفت: خوشبختانه به لطف خدا و عشق و علاقه ای که به توسعه محیط زیست در این منطقه وجود داشت توانستیم گام های مهم و ارزشمندی را در این رابطه برداریم.

بازدید از ترکیبات و تنوع گونه های گیاهی مجموعه شامل کاج تهران. سرو خزنده. ‌خرزهره . اکالیپتوس. میخک هندی. پامپاس گراس. انواع درختان نارون . ابریشم مصری . رزماری. بومادران. آگاو. انار و ….. و بهره گیری از نحوه آبیاری درختان با سیستم آبیاری لوپ و احداث تشتک از دیگر برنامه های این بازدید یکروزه بود. همچنین بازدید از خط تولید کنسانتره و معدن معروف روباز چادرملو با ظرفیت ۴۰۰ میلیون تن از دیگر برنامه های بازدید کنندگان در این سفر بود.

لازم به ذکراست شوری آب در آن منطقه از ۵۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ متغیر بوده که با تدابیر صورت گرفته امروز مساحتی بالغ بر ۷۵ هکتار فضای سبز مناسب موجب شادابی و آرامش بیش از 3000 پرسنل چادرملو می باشد.

پس از این بازدید ، مدیر سرمایه گذاری موسسه کوثر یزد با اشاره به وجود نظم و انضباط قابل تقدیر در شرکت صنعتی و معدنی چادرملو ، از رعایت اصول زیست محیطی و ایجاد فضای سبز مناسب نیز قدردانی و خواستار بازدید مدیران ارشد و کارشناسان فضای سبز این مجتمع از پروژه 2000 هکتاری کوثر شد.

.

[hm_sliders id=”5596″]